Ανέβασμα προϊόντων στο Eshop (WooCommerce)

Ανέβασμα προϊόντων στο Eshop (WooCommerce)

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως ανεβάζουμε προϊόντα στο eShop μας.
Αλλά πριν ξεκινήσουμε ας δούμε κάποια βασικά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε καλύτερα τα προϊόντα μας.

Κατηγορίες

Για παράδειγμα αν έχουμε ένα eShop με ηλεκτρονικές συσκευές οι κατηγορίες θα μπορούσαν να είναι οι εξής:
  1. Τηλεοράσεις
    1. Plasma
    2. HD
    3. Flat Screen
  2. Λευκές συσκευές
    1. Ψυγεία
    2. Πλυντήρια
  3. Κινητά τηλέφωνα

Χαρακτηριστικά/Ιδιότητες

Για παράδειγμα αν έχουμε ένα eShop με ηλεκτρονικές συσκευές τα χαρακτηριστικά θα μπορούσαν να είναι οι εξής:

Για την κατηγορία Τηλεοράσεις
  1. Ίντσες (24', 40', 50' κλπ)
  2. Smart Tv (Υποστηρίζεται/Δεν Υποστηρίζεται)
  3. Ανάλυση οθόνης (Full HD, 8K κλπ)
  4. Εταιρεία (Samsung, Sony, Philips κλπ)
Για την κατηγορία Ψυγεία
  1. Ύψος
  2. Ενεργειακή κλάση (Α+, Α++, Α+++)
  3. Χρώμα (Λευκό, Ασημί, Μπρονζέ)
  4. Εταιρεία (Morris, Pitsos κλπ)
Τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μπορούν α χρησιμοποιηθούν ως πληροφορίες στο προϊόν ή και ως φίλτρα/κριτήρια για την γρήγορη εύρεση προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες των καταναλωτών.

Διαβάστε περισσότερα για τα χαρακτηριστικά των προϊόντων εδώ:

Τύποι προϊόντων

Τα προϊόντα έχουν διάφορους τύπους τους οποίους αναλύουμε παρακάτω:

Απλό (Simple Product) :  Απλά προϊόντα είναι τα προϊόντα τα οποία δεν έχουν παραλλαγές. Με τον όρο "Παραλλαγές" εννούμε τις πιθανές επιλογές που θα μπορούσε το ίδιο προϊόν να αγοραστεί πχ χρώμα, μέγεθος κλπ.

Μεταβλητό (Variable Product) : Τα μεταβλητά προϊόντα είναι αυτά που έχουν διάφορα χαρακτηριστικά όπως χρώμα, μέγεθος, κωδικό. Πχ ένα μπουφάν το οποίο μπορεί να αγοραστεί σε μαύρο ή μπλε χρώμα καθώς επίσης έχει και διάφορα μεγέθη όπως S, M, L, XL, XXL. Άλλο ένα παράδειγμα είναι ένα ψυγείο το οποίο έχει διάφορα χαρακτηριστικά όπως ενεργειακή κλάση, διαστάσεις κλπ.

Ομαδοποιημένο (Grouped Product) :  Ένα σετ προϊόντων που μπορούν να αγοραστούν μαζί. Πχ ένα σετ από 6 γυάλινα ποτήρια.

Εικονικό (Virtual Product) :  Τα εικονικά προϊόντα είναι προϊόντα τα οποία δεν απαιτούν αποστολή. Πχ μία δωροκάρτα, μία συνδρομή κλπ.

Προϊόν Λήψης (Downloadable Product) :  Tα συγκεκριμένα προϊόντα είναι προϊόντα τα οποία μπορούν, εφόσον αγοραστούν, να γίνει η λήψη τους από τον χρήστη. Πχ PDF, Video Tutorials κλπ.

Εξωτερικό/Θυγατρικό Προϊόν (External Product) :  Τα εξωετρικά προϊόντα μπορούν να αγοραστούν αλλά βρισκονται σε μία εντελώς διαφορετική ιστοσελίδα.


Ανέβασμα προϊόντων

Το ανέβασμα ενός προϊόντος στο eShop μας είναι σχεδόν όσο απλό και το να ανεβάσουμε ένα άρθρο.
Πριν ξεκινήσουμε θα πρέπει να γνωρίζουμε κάποια στοιχεία για το προϊόν μας όπως:
  1. Όνομα
  2. Περιγραφή (Αναλυτική)
  3. Σύντομη περιγραφή
  4. Κατηγορίες (στις οποίες ανήκει το προϊον μας)
  5. Εικόνα
  6. Συλλογή εικόνων (Σε περίπτωση που έχουμε περισσότερες από μία φωτογραφία)

Για να ανεβάσουμε ένα προίόν πάμε από το πλαϊνό μενού:
Προϊόντα > Προσθήκη Nέου



Δεδομένα προϊόντος


Στην ενότητα αυτή θα βρούμε αρκετά σημαντικά στοιχεία για το προϊόν μας όπως:
  1. Τύπος προϊόντος (Απλό, Μεταβλητό κλπ)
  2. Γενικά: Κανονική τιμή (πχ 10)
  3. Γενικά: Τιμή προσφοράς  (πχ 9.5 και με αυτό τον τρόπο δίνουμε 5% έκπτωση στο συγκεκριμένο προϊόν. Αν το αφήσουμε κενό τότε το προϊόν μας δεν έχει έκπτωση.)
  4. Αποθήκη: Κωδικός (SKU)
  5. Αποθήκη: Ποσότητα αποθέματος
  6. Αποθήκη: Όριο χαμηλού αποθέματος. (Αν πχ βάλουμε 2 τότε θα μας έρχεται ειδοποίηση στο email ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει μόνο 2 στο απόθεμα.)
  7. Αποθήκη: Κατάσταση αποθέματος


Σημείωση: Για να μπορέσουμε να διαχειριστούμε το απόθεμά μας θα πρέπει πρώτα να έχουμε επιλέξει "Ενεργοποιήστε τη διαχείριση αποθέματος σε επίπεδο προϊόντος" και στη συνέχεια να ορίσουμε το απόθεμά μας στο πεδίο (5) Ποσότητα αποθέματος. Αν δεν θέλουμε να ορίσουμε συγκεκριμένο απόθεμα οι επιλογές που έχουμε είναι Σε απόθεμα, Εξαντλημένο και Σε προπαραγγελία, και φαίνονται στην παρακάτω εικόνα.















Στην υποενότητα "Αποστολή" θα βρούμε τα εξής:
  1. Βάρος (kg). Το συμπληρώνουμε μόνο εάν θέλουμε να δώσουμε την πληροφορία στον επισκέπτη ή αν θέλουμε να εφαρμόσουμε πρόσθετες χρεώσεις ανάλογα με το βάρος.
  2. Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) (cm). Τις συμπληρώνουμε μόνο εάν θέλουμε να δώσουμε την πληροφορία στον επισκέπτη ή αν θέλουμε να εφαρμόσουμε πρόσθετες χρεώσεις ανάλογα με τις διαστάσεις.
  3. Κατηγορία αποστολής. Συνήθως το αφήνουμε κενό.


Στην υποενότητα "Συνδεδεμένα Προϊόντα" θα βρούμε τα εξής:
  1. Αύξηση πωλήσεων. Επιλέγουμε προϊόντα αντί του υπάρχοντος προϊόντος. Πχ αν κάποιος βλέπει ένα κινητό Samsung Edge του προτείνουμε εδώ ένα αντίστοιχο σαν εναλλακτική.
  2. Προϊόντα παράλληλης πώλησης. Αν κάποιος βλέπει ένα κινητό Samsung Edge του προτείνουμε την αντιστοιχη θήκη ή και κάποιο άλλο αξεσουάρ.
Σημείωση: Για να λειτουργήσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα θα πρέπει να έχουν ενεργοποιηθεί οι εξής λειτουργίες από τον διαχειριστή του e-shop.

Στην υποενότητα "Ιδιότητες" θα βρούμε τα εξής:
  1. Χρώμα
  2. Μέγεθος
  3. Υλικό
  4. Διαστάσεις
  5. κ.ά
Την επιλογή "Χρησιμοποιείται στις παραλλαγές" την επιλέγουμε μόνο αν θέλουμε να συμμετεχεί η συγκεκριμένη ιδότητα στις παραλλαγές.
Προκειμένου να μπορεί η κάθε παραλλαγή να έχει διαφορετική τιμή ή απόθεμα θα πρέπει το προϊόν μας να είναι μεταβλητό και όχι απλό προϊόν.




Μεταβλητά Προϊόντα

Σε περίπτωση που το προϊόν μας είναι "Μεταβλητό" και όχι "Απλό¨θα έχουμε και την υποενότητα Παραλλαγές.
Μεταβλητό μπορούμε να ορίσουμε ένα προϊόν μας όταν έχει διαφορετικές παραλλαγές βάση χρώματος, λειτουργιών κλπ.
Στην συγκεριμένη ενότητα θα μπορούμε να ορίσουμε απόθεμα και τιμή για κάθε ξεχωριστή παραλλαγή.
Πχ στο ίδιο προϊόν το κόκκινο χρώμα έχει 3 σε απόθεμα και ίδια ή διαφορετική τιμή από το μαύρο.



Περισσότερα για τα προϊόντα





    • Related Articles

    • Brand Name - Logopack

      Kαλησπέρα κ./κα. {....}, Σας επισυνάπτω έναν φάκελο ο όποιος περιέχει όλα τα κατάλληλα αρχεία του λογοτύπου σας {Brand Name} σε μορφή φωτογραφιών (png, jpg) και επεξεργάσιμου αρχείου (pdf). *Ο φάκελος είναι σε μορφή rar και θα χρειαστεί να γίνει ...